Automatische integratie van de data uit je CaseWare Cloud dossiers in je Excel documenten.
De CaseWare Cloud Connector is een invoegtoepassing voor Microsoft Office die zorgt voor een realtime gegevenskoppeling tussen je dossier en MS Excel. Met deze koppeling kan je proefbalansgegevens, eigenschappen van dossiers en bedrijfseigenschappen openen en ophalen en de informatie vervolgens in een MS Excel-bestand invoegen. Als een gekoppelde waarde of informatie in het dossier verandert, wordt deze automatisch bijgewerkt in het Excel-bestand.
Je kan de Cloud Connector gebruiken om financiële overzichten, werkbladen en schema's te maken of om berekeningen te controleren. Zo werkt het:
Automatische integratie van de data uit je CaseWare Cloud dossiers in je Excel documenten.
Worden de gegevens in CaseWare Cloud aangepast, dan wordt je Excel file automatisch bijgewerkt.
Een nieuw boekjaar? Ook dan past CaseWare Cloud Connector de data automatisch aan.
Deze add-ons kan je ook toevoegen aan je CaseWare-oplossingen, voor nog betere resultaten:
CaseWare PBC vervangt de traditionele mailcommunicatie met klanten tijdens een audit. Je stuurt je klanten een vragenlijst, zij vullen de informatie aan en de gegevens worden automatisch in het klantendossier opgeslagen.
CaseWare BeLux gelooft dat digitalisering het werk van accountants, bedrijfsrevisoren, boekhouders en andere financiële beroepen veel eenvoudiger, sneller, completer en volledig compliant kan maken.
CASEWARE BELGIUM &
LUXEMBOURG
De Burburestraat 6-8 bus 3
B - 2000 Antwerpen
support@caseware.be
Tel. +32 3 770 86 27
Caseware and the Caseware logo, are trademarks of Caseware International Inc. and are licensed for use to Caseware Belgium and Luxembourg, a Caseware Authorized Partner. © 2022. All rights reserved.