CaseWare Cloud dossiers integreren met MS Excel: CaseWare Cloud Connector

CaseWare Cloud Connector integreert gegevens uit je CaseWare Cloud dossiers in Microsoft Excel én zorgt voor automatische updates. Zo werk je altijd met de recentste cijfers, ook in je MS Excel documenten.

VRAAG JE ONLINE DEMO AAN

caseware-connector

CaseWare Cloud Connector: de brug tussen Cloud dossiers en Microsoft Excel

De CaseWare Cloud Connector is een invoegtoepassing voor Microsoft Office die zorgt voor een realtime gegevenskoppeling tussen je dossier en MS Excel. Met deze koppeling kan je proefbalansgegevens, eigenschappen van dossiers en bedrijfseigenschappen openen en ophalen en de informatie vervolgens in een MS Excel-bestand invoegen. Als een gekoppelde waarde of informatie in het dossier verandert, wordt deze automatisch bijgewerkt in het Excel-bestand.


Je kan de Cloud Connector gebruiken om financiële overzichten, werkbladen en schema's te maken of om berekeningen te controleren. Zo werkt het:

finacial-feature

Automatische integratie van de data uit je CaseWare Cloud dossiers in je Excel documenten.

eliminate-disconnected-spread

Worden de gegevens in CaseWare Cloud aangepast, dan wordt je Excel file automatisch bijgewerkt.

repeatable

Een nieuw boekjaar? Ook dan past CaseWare Cloud Connector de data automatisch aan.

CaseWare Cloud Connector combineer je met

CaseWare Cloud auditoplossingen:

  • Smart Audit
  • Lux Audit
bg-none

Ga aan de slag.
Vraag je online demo aan

CaseWare Cloud Connector integreert alle dossiers uit je CaseWare-pakket in Microsoft Excel én zorgt voor automatische updates.

VRAAG JE ONLINE DEMO AAN

Doe meer met onze add-ons

Deze add-ons kan je ook toevoegen aan je CaseWare-oplossingen, voor nog betere resultaten:

CaseWare PBC

CaseWare PBC vervangt de traditionele mailcommunicatie met klanten tijdens een audit. Je stuurt je klanten een vragenlijst, zij vullen de informatie aan en de gegevens worden automatisch in het klantendossier opgeslagen.

Ontdek hoe