Nieuws

Werk in real-time met practice management (CaseWare Cloud)

October 18, 2016
blog-banner

In de financiële wereld moet u continu up-to-date zijn. Niet enkel over de nieuwste evoluties, ook over uw lopende dossiers. In deze veranderende wereld staan uw klanten steeds meer centraal. De nieuwe mogelijkheden van Cloud toepassingen stellen u in staat sterker in te spelen op de eisen van uw cliënten. Er zijn tal van vragen die dagelijks door het hoofd van u en uw medewerkers gaan:

  • Wat is de status van uw dossiers?
  • In welke dossiers bestaat een risico op discontinuïteit of antiwitwas?
  • Welke dossiers hebben de hoogste omzet en wat zijn de ratio’s?
  • Welke dossiers ondervinden effect door nieuwe regelgeving?
  • Welke significante risico’s zijn er in een audit dossier?
  • Welke groep klanten wilt u pro-actief adviseren? Maak hier een selectie op basis van jaarrekeningcijfers en fiscale cijfers, al deze info hebt u beschikbaar in uw dossier.

Het antwoord op deze vragen vindt u makkelijk met Practice Management in CaseWare Cloud. Zelf ondergedompeld worden in de wereld van de Cloud? Dat kan makkelijk met een gratis demo.

Hoe werkt Practice Management?

Via een centraal dashboard heeft u in één oogopslag, real-time informatie over al uw opdrachten heen. Zo kan u potentiele problemen en risico’s meteen signaleren. Dit verhoogt niet alleen de productiviteit en efficiëntie; ook auditkwaliteit gaat hier sterk door vooruit.
Vanuit één centraal punt bent u in staat de kwaliteit, voortgang en status van uw dossiers te monitoren. Met 1 klik krijg je meer gedetailleerde informatie over een dossier.

Een centraal dashboard

Het dashboard van Practice Management geeft u een up-to-date inzicht in kerncijfers, ratio’s, materialiteitsniveaus en andere belangrijke informatie waardoor u snel en accuraat sturing kan geven. Ook waarschuwt het dashboard u voor prangende deadlines of verslagen die nog niet finaal zijn. Zo vergemakkelijkt u het werken op uw kantoor.

1 dashboard, vele samenwerkingen

Het geïntegreerde samenwerkingsplatform vergemakkelijkt de samenwerking in uw team. Ook kan het kantoor vanuit één veilige locatie communiceren met cliënten. Deze manier van werken betekent niet enkel een efficiëntieslag. Ook kan uw interne kantoor nu makkelijker voldoen aan professionele standaarden.

Anytime, Anywhere

Met de ‘Review On The Go’ add-on kan u overal, op ieder device documenten reviewen en afvinken (sign-off). Documenten worden door uw medewerkers in Review On The Go geplaatst, waardoor u, in de Cloud, eenvoudig opmerkingen of issues kan toevoegen. Deze worden automatisch gesynchroniseerd naar het elektronisch dossier van elke medewerker.

Op donderdag 24 november presenteert PragmaTools tijdens het Forum for the Future u de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van haar softwareoplossingen, waaronder CaseWare Cloud. U vindt ons in Hal 11, stand H17.

Naast dat u bij ons op de stand terecht kunt voor alle nieuwste ontwikkelingen rondom onze software, informeren wij u ook tijdens onze 30 minuten sessies:
  • Accountancy: CaseWare WinAcc: All-in-one solutions
  • Audit: Practice Management (CaseWare Cloud) + De ultieme PBC lijst


PragmaTools, streamlining compliancy | boosting efficiency

Ik wil een gratis demo CaseWare Cloud

 

Gerelateerde artikelen

Bespaar tijd en werk efficiënter: ontdek de nieuwe connectie tussen Caseware WinAcc en MS Business Central

Bespaar tijd en werk efficiënter: ontdek de nieuwe connectie tussen Caseware WinAcc en MS Business Central

Dankzij de connectie tussen Caseware WinAcc en MS Business Central centraliseer je je financiële gegevens via 1 druk op de knop. Kim Heyvaert, Chief ...

Importeer nu ook de sociale balans van Acerta in Caseware WinAcc

Importeer nu ook de sociale balans van Acerta in Caseware WinAcc

Vanaf nu importeer je ook de sociale balans van Acerta (download de sociale balans in XML formaat via MyAcerta) in Caseware WinAcc. Zo hoef je geen ...

Nieuwsbrief

Schrijf je hier in op onze nieuwsbrief en blijf steeds op de hoogte van de laatste nieuwtjes.