Caseware Blog

PBC, efficiënt informatie en bestanden met je klanten uitwisselen

Geschreven door Jolien Lindekens | August 7, 2019

Een auditopdracht vraagt telkens weer om teamwork. Een goede wisselwerking met je klant is cruciaal. Doordat je voor de uitvoering van een auditopdracht steeds afhankelijk bent van de medewerking van de klant, hebben wij de PBC (Prepared By Client) applicatie ontwikkeld.

CaseWare Cloud PBC is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke applicatie die is ontwikkeld om een einde te maken aan het ongestructureerde en langdurige mailverkeer wanneer je informatie van klanten opvraagt.

De applicatie maakt het mogelijk om vragenlijsten op te stellen op maat van je dossier. Deze vragenlijsten kunnen op kantoorniveau worden vastgelegd en kunnen bovendien worden aangepast op maat van het dossier. Je klanten krijgen toegang tot een upload portaal en een overzicht van de aangevraagde informatie. Documenten die via de PBC applicatie worden ontvangen, komen automatisch terecht in een gestructureerde document manager.

De PBC applicatie functioneert als een extensie op de bestaande CaseWare Working Papers desktop oplossing. Het bevat de toegevoegde waarde van het Cloud platform voor degene die in een desktop omgeving werken. Zowel de PBC applicatie als de ontvangen documenten kunnen makkelijk in CaseWare Working Papers geïntegreerd worden.

Bekijk de video voor een korte demo van de PBC app.